Profese realitního makléře je často vnímána rozpačitě, protože lidé neví, co vlastně realitní makléř má za náplň práce. Určitě je to ale profese, která vyžaduje mnoho znalostí a dovedností. Pokud chce být makléř úspěšný profesionál, tak ani jednoduchá. Jedná se o profesi, která umožňuje dosáhnout osobního úspěchu a možnosti být pánem svého času.
Realitám se věnuji už dlouho a vím, kolik informací musí realitní makléř správně vyhodnotit, kolik znalostí a praxe z několika oborů musí mít, aby prodej proběhl rychle, správně po právní stránce ke spokojenosti obou stran
Profesionála v oboru realit vnímám jako člověka, který má všeobecný přehled, umí se orientovat v oblastech práva, daní a financí, je dobrým psychologem, který odhadne a vyhodnotí správně vzniklou situaci, a v neposlední řadě je samozřejmě dobrým obchodníkem.
Pokud se chcete stát výborným realitním makléřem, staňte se součástí našeho týmu, budete po absolvování školení a praxe schopni se držet těchto bodů:
- Komunikace je alfa a omega každého obchodu - Ve většině případů je správná komunikace právě ten okamžik, kdy se rozhoduje o úspěchu a neúspěchu.
- Život je o mezilidských vztazích – A v realitním obchodu tomu není jinak, právě naopak, úspěch závisí na vztahu s klienty, jak těmi, co prodávají a které ve většině případů jako realitní makléř zastupuji, tak i těmi, co nabízenou nemovitost kupují. Protože bez kupujícího nic neprodám.
- Mám informace a nebojím se je použít – Jak již bylo řečeno, jako úspěšný makléř musíte být dobrý obchodník, právník, odhadce, daňový poradce, psycholog… A co nevím, to zjistím. Protože není nic méně důvěryhodného, než když na klientovu otázku neznám odpověď, odpovím špatně nebo nedej bože lžu.
- Moje jméno je má značka – Svět je malý, naše země ještě menší. A špatná pověst vás vždy a to dříve, či později, doběhne. Proto je důležité si budovat co nejlepší pověst – Vaše jméno je Vaše značka, kterou ještě podpoříte a umocníte, pokud za sebou budete mít silný realitní brand, který Vás zaštítí.
Správná investice pro klienta, který si takovéhoto profesionála objedná, je v tom, že prodej proběhne:
- a) rychle
- b) za více peněz
- c) ušetří svůj čas
- d) nemá výdaje na právníka, úschovu, inzerci atd…, než kdyby si prodával nemovitost sám.